Monday, December 6, 2010

siapakahh?

hai u all. cehh. geli aku. assalamualaikum. haa, baru betol. hehe. arini aku da create dua post. bg sesiapa yg belum bace post aku yg baru kejap td,bace lah dulu. baru bace yg ni. heh2. kalau boring,,maaf lah yerk. aku tulis ape yg mampu jek. sebenarnyer,,cadangnyer,nk bace buku ptg ni .al maklum lahh mase utk memeras otak kembali lagi. bile dah cube nk bukak buku tbe2 mate pon layu,wakaka. mcm mne nih?? so aku pon amek keputusan nk blogwalking. hoho. ehh dah lari tajuk ni. aku pon tataw nk cite pasal ape. tgn dah gatal nk taip jek ni. aduhh. tu yg nk cite pasal sorg bdk nih. aku kenal die start dari fb ni laa. tahun ni jugak. die bdk darjah 6. skolah SAB 2 tak silap. heh. luper lak. maap.. budak ni comel tau. cantikk. baik pulak tuu. entah cner boleh TERrapat pulakk.adik ke?? tanda soal besar2.. aku pon tataw lahh. aku aggap die mcm adik aku dahh. adik aku sorg jee,tu pon lelaki. teringin jugak nk adik pmpuan,tp tak kesampaian,, nk buat mcm mne.. huuu. nk dipendekkan cerita,, kiteorg pena jmpe sekali jek. tu pon tak bebual pape. juz jumpe, salam n senyum. ouh, aku segan ke die yg segann? musykil di situ. hahah. even die tak pena cite pape psal diri die or secret die kt aku tp aku tawu la die ni bdk baikk. ehh,pnjg lebar pulakk. bile nk tawu sape orgnyer..?? bentar yaa. suspen cket. dah agak ke sape? mesti tak kann. kalau nk tawu aku create pasal die bukan sbb aku nk die baik ngn aku ke or nk die bangga sbb aku create pasal die ke ape. tp aku pon tataw laa. tetbe nk cite lakk. jgn pk lenn. n dun be jeles haaa. dah laa,nnti korg boringgg. so bdk g aku mksudkan tu,, haa,,
haa,ni laa..cantik kann? ayu gituu..
ehh,tp tak nmpk laa..jgn risau,,ade lagi...
haa,,baru jelas..cantik kann. jgn jeles haa..
lupe nk knal kann.
name penuh die:
Khalish Diyana binti Mohamed Isa
12 years old but get ready nk naik skola menengah dahh.
dpt 5A UPSR aritu..tahniah dik :)
hope yana success alwayz
ni pon die jugakk...senyummm...
nice dress~
like to be a teacher erh, huhu.
comel kann.
yana nk jadik bos pulak yer..
belajar rajen2 dulu, baru bolehh.
okayy,,dats all for dis moment. thankz for watching. hehh.
        

No comments:

Post a Comment