Tuesday, December 7, 2010

emosi vs transformasi

salam semua, dah lame tak create post baru. tetbe aku rase nk create sbb tajuk di atas lah yerkk. teruskan membacaa. mulenyer,,cmni td aku buat keje laa. cehh. baik kahh? ahakzz. bile dah buat keje depan lappy ni cm bese la mesti nk online kann. online sambil bwat keje mmg lmbt ohh. HAHA. ingatkan nk offline tapi tbe2 ade sorg hamba Allah ni chat dgn aku. harap maaf, name die dirahsiakan. bukan ape, just taknak ade pape kontrovesi yg nk ckp bdk ni bajet or so whatever. die tego pasal blog aku. n ramai lg yg same waktu dgnnyer. sbb ape? sbb ckp abnde yg tak berfaedahh laa mcm syok sendrik. wahhh, aku rase nk tepuk2 muka die biar jadik belacan sampai pengsan. sbb ape aku nk buat mcm tu?? sbb tak dapat terima kenyataan lah. aku betah la ape yg die ckp. hmm,, mmg aku mengamuk giler sampai sggop tinggalkan keje aku kejap sbb nk chat ngn bdk tuh  =.='


                                                kucing pon taw geram lahh, lagikan aku  =.=

okayy die tau aku marah then die pon mintak maaf tapi sbnrnyer takde lah marah mne. juz bengang lahh. haha. ok fine. its over. habis sampai situ jekk. taknak la gadoh2. mungkin ape yg die ckp tu ikot hati die. aku terima. aku tnye die, 'abes tu kau nk blog yg mcm mne haa?' dan aku pon tnye la mcm2. die jwb tp aku tetap tak paham. HAHAHA. sangat jahatt. err, nk dipendekkan cerita, aku TERbaca sorg hamba Allah ni pnye blog. seriuss, mmg tak bosan ahh. gerentiiii!! hoho. tapi die bukan buat cite pasal die tp umum aa. syok je bace. aku pon bg la link blog tu kt bdk tu. aku ckp, 'mcm ni ke kau nakk???' haa,pastu die ckp, tu lah yg menarikk. ouhh, baru aku paham. hehh.


                                                                        pkir2 jappp.....


ahahhh! baru ku sedar ape yg bdk tu ckp mmg betol dan setelah segala bagai die bg ceramah kat aku. hoho.
ye tak ye jugakk. dan i must change my blog!!! ehemmm,, get ready utk berlakunyer transformasi. heh2. tp aku perlukan byk mase nk buat transformasi tuhh. bukan senang nk cerita pasal public. takot tbe2 msok paper n kne blacklist lahh. hak3. tgok jelahh nanti ape aku nk buat. bg pk masak2 n goreng2 dulu baru boleh create post yg terbaruuu.... huhu. ni termasuk dlm azam baru ke?? haha. tak kaettt.


                                            transformasi!! lebih kurang laa. heh3.

tanx kpd budak tu coz bg ak sedar. wakaka. tp bg aku jugak blog ni ak yg create, kalau kau menyampahh, takyah la bace. kan senangg. tp ade baiknyerr. hehh. so,, aku akan pkir2kann. or juz delete je blog nih? hurmm, baru buat dah nk delete?? syg mehhh~ haha. ok,, tengs 4 watching again!
p/s: aku mmg tak malu nk cerita kalau bnde betol..
                                                        daun pandan daun selasih,
                                                            sekian..terima kasih..

No comments:

Post a Comment